به گزارش پایگاه خبری بامداد زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان این میز خدمت که در محل ساختمان مرکزی پست استان تشکیل شد، هدایتالله کرد مدیرکل پست استان و حسین گلوی مسئول دفتر حراست، مستقیماً به مسائل و درخواستهای ارباب رجوع رسیدگی کردند. برگزاری این برنامه با هدف تسریع در […]
به گزارش پایگاه خبری بامداد زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان این میز خدمت که در محل ساختمان مرکزی پست استان تشکیل شد، هدایتالله کرد مدیرکل پست استان و حسین گلوی مسئول دفتر حراست، مستقیماً به مسائل و درخواستهای ارباب رجوع رسیدگی کردند.
برگزاری این برنامه با هدف تسریع در رفع موانع، افزایش کیفیت خدماترسانی و شنیدن دغدغههای مشتریان صورت گرفته ، مراجعین فرصت یافتند مشکلات خود در زمینههای مختلف از جمله پیگیری مرسولات پستی و اداری را مطرح کرده و پاسخهای لازم را دریافت کنند.
شایان ذکر است اداره کل پست استان سیستان و بلوچستان ادامهی این رویکرد تعاملی و برگزاری دورهای میزهای خدمت را در جهت پاسخگویی به مراجعین در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای خبر /







