هدایت اله کرد مدیر کل پست استان سیستان و بلوچستان با حصور در برنامه زنده بازتاب از شبکه استانی هامون عملکرد پست استان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامداد زاهدان، هدایت اله کرد مدیر کل پست استان با حضور در برنامه زنده بازتاب از شبکه استانی هامون ، پاسخگوی سوالات و پیام‌های شهروندان و هم استانی ها در خصوص عملکرد پست شد .

ایشان در ابتدا شرکت ملی پست را یکی از ارکان مهم و حساس در بین دستگاه‌های خدماتی کشور دانست و اظهار کرد: پست می‌تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها، خدمات مناسب ارائه و نقش مهمی در کاهش تردد و هزینه ها ایفا کند.

وی افزود: خدمات متعددی به شبکه پست واگذار شده و این رسالت را سنگین و گسترده تر از گذشته کرده است.

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان ادامه داد: امیدواریم تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم پستی منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم این استان شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پستاعتماد و رضایتمندی شهروندان میباشد گفت : ترافیک مرسولات پستی وارده به استان ۷۰ درصد و صادره از استان۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه قبل از کرونا افزایش یافته است که این افزایش نیازهای اداره کل را به افزایش فضای مبادلاتی و نو سازی تجهیزات و توانمند سازی نیروی انسانی دو چندان نموده که الحمدالله توانستیم با در نطر گرفتن مکانی در شهرک صنعتی زاهدان، مشکل را برطرف نماییم

وی ادامه داد: پس از شیوع بیماری کرونا با افزایش حجم و وزن مرسولات و ترافیک بالای بسته‌ها مواجه شدیم و نه‌تنها نیروی انسانی به این مجموعه افزوده نشده است؛ بلکه کاهش هم داشته‌ایم و شرکت ملی پست در حال حاضر باتوجه‌به سیاست‌های موجود امکان جذب جدید را ندارد و خدمات‌رسانی به مردم را به بخش‌های خصوصی واگذار کرده است.
مدیر کل پست استان در پایان این برنامه با تقدیر و تشکر از مردم بزرگوار استان هدف خود و همکاران شبکه ملی پست را خدمت رسانی و رضایتمندی شهروندان اعلام نمود.

انتهای پیام /