به گزارش پایگاه خبری بامداد زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد. وی افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق […]

به گزارش پایگاه خبری بامداد زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با بهره گیری از شیوه های پلیسی حين گشت زني و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان های ” نیمروز، دشتیاری، ایرانشهر، راسک، هیرمند و نیکشهر”، طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله سوخت شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ در بازرسی از ۸ دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان ۲۱۰ هزار لیترسوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره کشف کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به شناسایی ۸ متخلف و معرفی آنها به مراجع قضائی، بر عزم جدی پليس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.

انتهای خبر /