در راستای تحقق یافتن شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید بیست و هفتمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی زیر مجموعه شرکت نفت سپاهان در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بامداد زاهدان، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت کیمیا اسپیدی در مراسمی که بدین منظور برگزار شد اظهار داشت: شرکت نفت سپاهان در سال ۱۳۷۱ تأسیس شده و در سال ۱۳۷۹ نیز زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت قرار گرفته است.

حمید رضا دهقانی :افزود: ۸۵ درصد محصولات روانکار توسط ۴ شرکت نفت سپاهان بهران پارس و ایرانول و ۱۵ در صد دیگر توسط نزدیک به ۲۰۰ شرکت دیگر تولید می شود که برخی از آنان تقلبی بوده و باعث ورود خسارت به بخش صنعت و مصرف کنندگان خرد میشود وی کل تولیدات روانکار در سال گذشته را ۲۱۸۴۰۰۰ تن اعلام  و گفت: ۷۲۱ هزار تن معادل ۳۳ درصد توسط شرکت نفت سپاهان تولید شده است.

دهقانی اضافه کرد: علاوه بر روغن اسپیدی برند مکلوب تحت نظارت و لیسانس شرکت اتریشی نیز توسط شرکت نفت سپاهان تولید میشود وی بیان داشت این فرآورده با استفاده از روغن پایه تمام سنتزی با کیفیت عالی و مواد افزودنی با ساختار شیمیایی ویژه تولید شده است.

مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی ۳ هدف اصلی شرکت را ارائه محصولات ،اصلی فروش محصولات به قیمت مصوب و پخش و توزیع انواع محصولات در سراسر کشور به صورت عادلانه برشمرد و گفت شرکت اسپیدی در سال ۱۳۹۵ تأسیس و کار توزیع و فروش محصولات سپاهان را در ۵ استان آغاز و هم اکنون بیست و هفتمین شعبه در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

وی تأکید کرد: بدنبال آن هستیم تا در دورترین نقاط استان هم اتوسرویسها را شناسایی و محصولات خودمان را عرضه کنیم. او همچنین اظهار داشت تا پایان سال شعبات این شرکت در ۴ استان دیگر کشورهم افتتاح خواهند شد.

دهقانی از شروع برنامه های توسعه محصولات از سال گذشته خبر داد و اعلام کرد فروش و توزیع انواع لنتهای خودروهای بنزینی و دیزلی و نیز فیلتر روغن توسط این شرکت صورت می پذیرد. وی گفت به منظور رفاه حال ،مردم از دوماه گذشته فروش محصولات به صورت اینترنتی آغاز شده و درب منزل تحویل مشتریان خواهد شد. دهقانی برخورداری از ۵۰۰ نفر نیروی متخصص در بازاریابی تحویل محصولات و لجستیک را از جمله ویژگیهای این شرکت دانست و افزود: تا پایان سال ۳۰۰ دستگاه کامیون کشنده و کامیونت به ناوگان این شرکت اضافه خواهند شد.
لازم به ذکر است با شروع به کار شعبه کیمیا اسپیدی در زاهدان برای ۱۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

انتهای خبر /